Hello Malaysia!!!
Oh sorry. It's FLOW fever!!! Hey!!!
Loving this song a lot after watching FLOW's live performance at AFAMY 2012. I went to Green Box last weekend and found this song on the list! Yeaaahoooo!!!
Oh sorry. It's FLOW fever!!! Hey!!!
Loving this song a lot after watching FLOW's live performance at AFAMY 2012. I went to Green Box last weekend and found this song on the list! Yeaaahoooo!!!



Hey!!! was the opening theme for anime "Beelzebub" for Epi. 24-35. (I haven't watch this anime yet hehe!) A story of juvenile delinquent? Sounds interesting!
Part in Hey!!! PV ~ Kawaii!!! :)
Oh I really can't forget the moment shaking hands with FLOW! They are AWESOME!!!
*Image de Google.
*Image de Google.

4 comments:
dh lama anime tu kak hee
kak, nak tanya, katne ye ada jual bobblehead?
@tengkorakemas:
Salam Hasrul! :D
Memang lama. Single ni pun dah lama sangat tapi baru dengar haha!
Bobblehead? Patung figura yang kepala ada spring tu ke?
@Ciao Annin
yup yg tu he bosan juga asyik cari solar toy je, lau dapat kepala goyang2 tu letak kat dashboard kete mesti best xD
Ada jual rasanya dekat toy shop, souvenirs. Macam S&J, room etc. Cuma kalau nak yang character real person or anime, kena cari kedai yang specific lah. Hehe!
Hasrul nak bobblehead apa/siapa?
Post a Comment